fredag den 10. april 2015

HGS karakterer

Vi har kun omkring 2 uger tilbage på skolen, så i dag fik vi vores karakterer, og jeg ka ikke være andet end super glad og stolt. I Erhvervs økonomi og Salg og Service håbede jeg på a få enten 12 eller 10, for jeg har i S&S fået 12 i alle afleveringerne og jeg synes selv at jeg har fulgt godt med i timerne og deltaget meget også. I erhvervsøkonomi har jeg i afleveringer kun lavet småfejl og i testene har jeg enten fået 10 eller 12, og her har jeg også fulgt godt med og deltaget meget i timerne.
Jeg har fået 12 i begge fag!!!!!! 😃😃😃👍🏻 og i IT har jeg fået 10, og forstår det på ingen måde, jeg har brugt timerne på at lave elev ansøgninger og de afleveringer vi har haft for i det fag.. 😝 men det er altid rart at få gode karakterer!!! 😄😄❤️

I 💟 HGS!!!! 😄😃

Ingen kommentarer:

Send en kommentar